Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Marmolada483 | użytkownik

imię i nazwiskoJoanna adresMyszków zarejestrowany25.05.2007 @15:48:58 ostatnio na stronie20.10.2015 @00:23:00

Jedna rzecz z wielu której nie lubię... pisać o sobie :P


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4467182
digarty128 komentarze2526 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~lukasz156    31.07.2010 @11:53:42
Ładne zdjęcia

Pozdrawiam
_______
„Najlepsze zdjęcia są popełniane przez błędy.”
~rucioap    27.04.2010 @10:09:13
THX
~DrSoze    18.03.2010 @09:50:00
Big Tnx
_______
Racja jest jak dupa... każdy ma swoją....
http://www.fotoart.pl
~Inucziri    17.01.2010 @21:41:08
dzięki WIELKIE
fajna sygnaturka
~malutek    26.12.2009 @15:39:49
dziekuje ślicznie
~qbeeck    26.12.2009 @12:34:57
Pozdrawiam
_______
Przez ciernie do gwiazd...
~smallpati    09.12.2009 @17:01:08
dziękuje
ale mylisz się, amstaf to skrót od American Staffordshire Terrier stąd 'am' na początku, staff to kuzyn amstafa z Anglii, całkiem inna rasach, chociaż niektórzy mówią na amstafy- staffy nie jest to jednak to samo. Pitt bull to natomiast już całkiem inna rasa...
Uwierz znam się na tym, radze poczytać encyklopedię
_______
Tylko Konstruktywna krytyka jest coś warta
skoro nie potrafisz, nie komentuj....
~memozee    17.09.2009 @12:58:15
dziękuję za odwiedziny
_______
Gdy do przodu zegar mknie, ty ustaw się na nie i cała wstecz!
~Metroby    09.09.2009 @12:42:58
juz mi sie nie chce tlumaczyc :P
_______
przyjedź , pójdziemy do zoo.. !
~Metroby    02.09.2009 @12:53:00
Ja tam jednak wole amsterdam )
_______
przyjedź , pójdziemy do zoo.. !
~soniajol    26.08.2009 @19:57:55
Dziękuję i pozdrawiam
~Boas    06.04.2009 @20:43:17
O jaaaaa!!! Dzięki za nalot
~odi614    02.04.2009 @21:17:08
Witam tak moja sunia w wieku 2,5 m-ca (staffordzik)
_______
Nie dziękuj za ocenę poświęć kilka chwil i oceń moje prace.
ZAPRASZAM ... http://www.odi614.digart.pl
~Avadra    24.03.2009 @08:47:14
_______
To wódka?słabym głosem zapytała Małgorzata.Na litość boską,królowo zachrypiał,czy ośmieliłbym się poczęstować Kobietę wódką,to czysty spirytu
~rulez76    08.01.2009 @17:45:07
dziękuję Asiu...
_______
Nie dziękuj na profilu, tylko również oceniaj pracę...
~Boas    08.01.2009 @17:33:48
To jest ona :P
~rulez76    09.11.2008 @14:19:10

_______
Nie dziękuj na profilu, tylko również oceniaj pracę...
~Anahitta    30.10.2008 @17:10:04
nie.. Nie siedział grzecznie, dlatego taki nieostry:P.

Dziękuję
~Boas    18.10.2008 @23:58:18
Ależ skądże znów, no co ty - nigdy!!
~Anahitta    16.10.2008 @21:44:40
Dziękuję.

Ja też.. uwierz, że ja też
~Kajcia    09.10.2008 @08:46:17
dzieki bardzo
~wishmasta    27.09.2008 @21:26:19
Dzięki
_______

~ZaKus    27.09.2008 @18:57:52
_______
http://www.zakphoto.pl - My website.

Jest tylko jedna prawda
Tą prawdą jest Jah Rastafari!
~Anahitta    27.09.2008 @15:03:42
Mojej się nos podobał:D. I nawet wpadła na pomysł, żeby jej przebić, ale póki co się wycofała.
A do pępka to sama mnie namawiała:D
~Anahitta    27.09.2008 @14:20:53
A u mnie to tak różnie, jedne robiłam sama, inne znajomi.. Licząc wszystkie moje kolczyki (które dziurki już dawno pozarastały), to było ich pewnie grubo ponad 30:D.
Oj, warga też mnie kręci .. Ale chyba muszę poczekać, aż się wyprowadzę od rodziców, bo mamie się nie podoba
1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt